Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Mitt Hem






En liten del av mitt hem hur det ser ut nu.
Igår kväll målade jag om lite saker. De två små Dalahästarna var obehandlade innan, men fick nu bli vita.
Korghyllan var mörkbrun och fick oxå sej lite vit färg. Älskar den slitna stilen. Så det kommer mer som ska målas om. 
Har köpt en Tripp Trapp som jag velat ha länge. Älskar att sitta på den, men den är tyvärr i träfärg, så den ska få sej lite vit färg och få samma stil som resten hemma.. =)
Längtar efter mitt framtida projekt som innebär att släpa fram min gamla ekskänk som ska få vitmålas och användas som tv-bänk.. Kommer blir så fint!

Nej nu ska jag fixa lite här hemma, ska jobba natt på psyket inatt. Återses imorgon.
Ha en strålande höstdag alla ni som läser!!
love you!!
.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

fint du har det =)

2009-11-05 @ 09:28:00
URL: http://fiestadfogegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox