Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Känslor

Igår så sa min bästaste granne till mej att han skulle flytta.. O han berättade även vem som skulle flytta in efter honom. Jag blev upprörd och ledsen. Det är ingen bra person. O dåliga personer finns det redan gott om här på gården. Jag vill inte bli av med Jerry o Putte!!!! Ni är ju mina stöttepelare o bästaste vänner... Men ni kommer få det bra på det nya stället. Men jag kommer att sakna att bara gå ner en trappa o få ma, fika o the. Så skönt att komma hem o se att det lyser hos er o man bara knackar på o går in o möts av leenden. Ni är bäst!!!



O idag har hyresvärden vart på besök. Usch! Lukta alkohol o lyssna inte alls på vad jag hade o säga. Men ett nytt fönster är nu beställt till sovrummet. Tur det, annars hade jag inte betalt nästa hyra kan jag säga. Har nämligen en springa på 1½ cm som det blåser rakt in i. Brrrr... Kallt!!!
Men snart blir det ordnat.

Nu ska jag laga färdigt maten, o sen blir det till o jobba natt igen.. goa pengar..

Idag saknar jag min Marie, Jerry, Putte o ett tryggt hem.
Älskar verkligen min lägenhet, men är det värt att bo bland dessa männsikor???
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox