Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Imorgon

Imorgon ska jag o Johan hämta mitt nya vita skåp. Tjihooo!!!! *längtar*
Sen blir det att hälsa på Jerry en sväng kanske.. Får se hur mycket jag hinner.. 
Men saknar han ju.. Ska ta med två mattor till honom oxå. 

Annars kommer det nog inte hända mycket mer imorgon. Ska ju jobba natten till tisdag oxå. 
Så det blir mest att slappa o vila upp sig.. 

Lovar att jag ska lägga upp en bild på hur det blir med skåpet.. 
Ses imorgon eftermiddag.. =)

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox