Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Hundpromenad

Idag blev det av.. Hundpromenaden.. =)
De är så söta.. Frustande o pustande o bajsande..

Åh nej! Det är ju vatten runt om! Hur ska jag göra...

 

Nu ska jag föröska hitta nåt att äta så magen blir glad. O humöret.. Det svajjar lite när man inte äter odentligt. Men så blir det ibland när kyl o frys är lika tomma som plånboken.. Bläää..

 

Jag ska jobba två nätter denna veckan. ons-tors O tors-fre, ska bli gött. Då har jag gjort nio nätter o det är som en 75% tjänst. Så jag borde väl klara mej ekonomiskt. Denna månaden är såååå tråkig, har massa räkningar. T.ex bilskatten 1800:-, CSN 1800:-, Hyra 3500:-... Huuuu... blir inte mycket pengar över denna månaden. Men om sagt, man klarar sej alltid ju. Jag är glad så länge jag får jobba så det kommer in lite pengar. Har ingen lust att stämpla.

 

Nej nu blir det skafferitömning.

Ses!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox