Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Grå Dag

Usch vilket tråkigt grått väder vi har idag.
Kallt var det oxå. Frös ända in i märgen när jag skulle gå till postlådan och hämta min post.
O sen visar det sej att postlådan var tom. Hur roligt är det då?

Igår var jag o Johan i Gbg. Vi tyckte det var dags att göra nåt annat än att bara sitta hemma o uggla.
Vi gjorde IKEA, Jula, Rusta, Cervera, Skopunkten o några andra affärer. Skönt att bara gå runt o titta även om man inte har pengar. Skönt att komma iväg lite.
Jag hittade ett par stövlar jag bara VILL ha.. <3
Lyckas inte ladda upp en bild. Får försöka senare..

Idag håller jag på att plocka iordning o göra lite höst/vintermysigt hemma hos mej. Borde diska oxå, men det är ju så tråkigt.

Ska ta lite bilder hemmifrån mej sen o försöka lägga upp.

Men nu får jag återgå till plocket o städningen..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox