Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Fortsatt huvudvärk

Huvudvärken sitter i. Men jag är på jobbet iallafall. Men är i en dimma just nu.
Har ätit en hel del huvudvärkstabletter under dagen, kvällen o natten.. men känns som att det inte hjälper.
Har två timmar kvar på jobbet. Hoppas på att kunna gå hem lite tidigare. Men det går säkert inte. Men hoppas kan man ju alltid göra.

Har börjat läsa en bok. En dokumentärbok. "Svensk maffia". Verkade bra men har svårt att fokusera när huvudet inte är som det ska. Hoppas det är bättre efter jag sovit sen. Ska ju orka två nätter till på jobbet ju.

Ja nu är det lördag, men den sista tiden har jag ingen daguppfattning, har ju jobbat en hel del nätter o när man inte är van vid det så blir man lätt veckovild.
Men men.. Goa pengar som sagt.

Nu ska jag surfa runt lite på blocket o se om nåt roligt har kommit in.
Hoppas alla ligger gott på sina kuddar denna lördagsmorgon.
God Morgon/God natt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox