Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Dagi Dagi

Kan jag säga Natti Natti nu när jag ska gå o lägga mej, det är ju faktiskt dag..
Blir det Dagi Dagi då istället eller? =)
Natten har gått snabbt. Nu ska jag göra en natt till. Sen får vi se när nästa jobbpass blir. Sånt man inte vet, tyvärr.. =( Men men får jag inga fler pass denna månaden så klarar jag mej nog ändå..

Den 26 nov blir det Gekås.. Börjar nästan känna mej taggad.. Haha.. Säkert massa folk då. Löning..
Men det blir nog trevligt ändå, ska ju dit med Marie.. <3

Shit vad sugen jag börjar bli på Lussebullar nu då.. Undra om man ska baka det snart. Nån som redan gjort det?
Nån som vill bjuda kanske? Fast egentligen vill jag ju vänta till 1:a advent.. Men tänk så gott med en lussebulle o mjölk.. Mm...

Nu ska jag läsa tidningen, äta lite frukost, duscha o sen sova..

Dagi Dagi gott folk..


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox