Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

MorgonMigrän

Ja dagen började med migrän, kände av det redan igår kväll när jag lagt mej. Men hoppades att det skulle försvinna av lite sömn, men icke sa Nicke..
 Det bultade, det gjorde ont, jag mådde illa!
Kul start på dagen..

Men jag har fått en del gjort idag ändå.
Diskat, ätit frukost o lunch, dammsugit, bäddat rent i sängen och gått på en promenad. Det är lustigt men ibland hjälper en promenad mot huvudvärken..

Sen har jag duschat o gjort mej lite iordning inför jobb ikväll på Lilla Snäckan. Ska bli kul!
Nu väntar jag på Tobbe som ska komma hit o byta bil.. Golf Cab.. hmm..

Varför känns det som om jag aldrig är helt ledig?? Varför börjar min kropp säga ifrån? Jag trivs så bra på mina jobb, så det känns inte som att det är det som är problemet.. Vad är det då då??
Visserligen jobbar jag extra, men det gör väl fler än jag?
Jaja..
Solen skiner idag iallafall..
O idag är det många människor jag saknar att ha nära!
.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox