Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Goa Helg!

Tack alla som gjort min helg till en helt underbar helg!
Visst har jag vart lite off stundvis, men jag är inte van att jobba så mycket o ha så mycket folk omkring mej..
Igår blev det lite för mycket så jag tog på mej träningskläder och tog en promenad på en timme ca.
Det var fint väder och en väldigt fin promenadväg jag hittade.. I Veddige faktiskt. =)

Helgen har bestått av jobb, biltittande, godisätande, god mat, barnkalas, stadsbesök och massa skratt.. ja o lite Wii fit oxå.. hehe

Denna veckan som kommer är en jobbig vecka. Kommer jobba väldigt mycket, men men.. Det är så mitt schema ser ut så det är bara att bita ihop.. jag gillar ju mitt jobb.. =)
O på fredag ska jag extrajobba i baren igen.. hihi
Det är oxå roligt!

Visst har jag haft mysiga vänner omkring mej i helgen men jag saknar min Fru...
men nu har hon startat blogg.. Tjhioooo... om ni är nyfikna på vem hon är så kolla in: http://www.mammaslillaflickan.blogg.se/


Snart hoppas jag att jag hittar en bil oxå, det börjar bli jobbigt att hålla på att låna... :S
Nu denna veckan så åker jag Tobbes BMW...
Men det är alltid roligare och enklare att ha en egen.. Slippa vara rädd om nån annans bil hela tiden.
men men. det dyker nog upp nåt snart...
Nån som vet nån bil så säg till!

Nu ska jag gosa med mina söta kissar..
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar min fru med!! I MASSOR!!!

2009-05-24 @ 20:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox