Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

GeKås O Kebabrulle

Har vart en sväng på GeKås idag med Tobbe. =)
Hittade SodaStream-smaker för bara 19.90! På ElGiganten kostar de ju 59kr. Lite skillnad om man säger så. Jag köpte bara passion/banan iofs. Har en del hemma redan. Men jag kan rekomendera passion/banan.. Mums! Helst om man blandar den med Bacardi Razz.. hihi

Sen åt vi kebabrulle. Mums det med!
Sen blev det jobbet för min del.. Kvällen gick fort på jobbet o nu sitter jag här. Ska snart nana kudden, för jag ska jobba kl 7 imorgon igen. O så på söndag kl 14.30.. Så imorgon kväll får vi se vad som händer..
Grannen över gatan fråga om jag ville komma på fest. Får se helt enkelt..

Nu ligger katterna o sover. så jag får väl göra det samma.. Krypa ner under ett kallt ensamt täcke.. :S

Natti natti!!


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox