Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Bröllopsshopping

Japp idag tog jag mej tid att gå på stan o leta efter klänning att ha på mej till Lovisas och Johans bröllop den 27 Juni, alltså om exakt en månad.
Ska bli sååå kul att se hur fin hon kommer att vara!! 
*längtar*
Hittade en klänning, en riktigt söt sak. Man vill inte vara för fin och inte för vardaglig heller på bröllop, men jag tror jag hittat rätt!
Lovisa om du läser bloggen behöver du inte titta på bilden om du inte vill veta vad jag kommer ha på mej. hehe




Sen köpte jag två tvålar som luktade så himla gott. Mm.. Ligger nu o gottar sej inne på mitt badrum.


Sen har jag hittat en bröllopspresent oxå.. men kan ju inte avslöja vad det är. Men det är inte nåt som nån annan köpt iallafall. Det kan jag lova.
Tänkte bara bjuda på ett litet smakprov på inslagningen av presenten.
Men bara ett litet smakprov. :)


Mina två små sötnosar varav den ena ska snart ha kattungar. Ska bli så himla mysigt!

Tösen


Skrållan som väntar kattungar
.

Kommentarer
Postat av: FRugan

VIlken söt klänning min fru köpt synd att jag inte visste att du va istan jag var där inne på förmiddagenb med

2009-05-27 @ 19:30:12
Postat av: my

hej, jo jag vill ju ha en sådan piercing, men får inte det utav någon av mina föräldrar.. suck..

angående kattunge så vet jag inte om jag får en av mamma eller albin, för albins systers katt fick kattungar i cirkus mars, april. annars tar jag gärna en ;)

nejdå, du är inte gammal, det vill jag med ;)

PUSS på dig söta kusin <33

2009-05-28 @ 09:40:21
URL: http://bullemulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox