Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Oj Så Fel

Trodde jag skulle till banken idag kl 10.oo..
Men så var det ju inte. Kollade kalendern och det är inte förrens min nästa lediga helg. Den 27/3 alltså.
jaja. då får jag suga lite till på den goda karamellen. Suck..
O jag som hade förberett allt så bra. Oranget kuvert, Fora-kuveret, kalender och glatt humör.
Men jag får väl lägga det på hyllan två veckor då.

Nu får jag väl göra den sista touchen på mitt hem innan syster kommer. =) *längtar*
Hoppas Totte, Elis o Hobbe får en mysig kill-helg..
O du Totte, jag har dej på bakgrundsbild här hemma så Pao inte får en sån hemlängtan. ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen o sen blir det att diska lite..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox