Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Oj Oj

Igår var en bra o rolig dag..
Började med att gå o sola, sen åkte jag till Anna o Teo o myste o tjöta lite skit. =)
Prata om vad som hänt sen sist, killsnack o om påsk. Får se vad som händer då.

Sen på väg hem fick jag sms från Johannes som var sugen på Burger Inn. Så jag drog o hämtade han o sen käkade vi hamburgare. Vet ni att man kan starta ett samtalsämne om svartpeppar med en främling? hehe
Sen körde jag hem han o så lekte vi lite med laserpennan o spotify.. =)

Sen när jag kom hem så fick jag besök av allas våra kära sjuksköterska Ralph. haha

Möe vänner på en o samma dag. men vad härligt! Så som det ska vara eller?

o Idag strålar solen UTAN storm.
Blir en promenad nu på morgen, sen bär det av mot Varberg för o luncha med Lindie, o sen ska jag hänga på låset till en loppis.. *hoppas*
Snälla Snälla Snälla... =)


Varför vill inte Tösen gå ut när det är sånt här fint väder?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

skönt att solen är framme när du är ledig =)

jag hoppas den är framme i helgen...

2009-03-18 @ 09:25:06
URL: http://fiestadfogdegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox