Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Ny Vecka, Nya Tag

Idag känns som en onödig dag. Ska jobba mellan 12-19. Hela dagen blir förstörd på nåt vis.
Skulle egentligen jobbat 7-15.30. Men fick ändra p.g.a nåt möte. Men men. Det går nog bra ändå!
Jag trivs ju på mitt jobb..

Jag har hittat den lilla jä-la loppan i sängen. Jag lovar. Det såg ut som en mini-mini-minigräshoppa fast svart.
Jag dödade den! haha!!
O lakanen är bytta, så nu hoppas jag att jag slipper fler bett. *hoppas*

Idag när jag vakna så regnade det.. Fy vad tråkigt. Vi har ju haft minusgrader länge nu ju. Det är bättre med minus än med regn. Regenet piskar mot fönstrena idag. Tråkigt. Men vilket tur att jag ska jobba då. =)

Nej nu måste jag nog göra mej iordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox