Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Mina Nya Blommor

Det blev fint i mitt köksfönster. Eller hur? =)



Idag skulle jag ju ha tvättdagen som jag längtat efter. Kommer in i tvättstugan o ser att den ena tvättmaskinen inte har någon lucka. Trasig med andra ord.
Så då har jag bara en tvättmaskin att tvätta 6 tvättar i. Jippi!
Då vet jag ju vad jag gör idag iallafall..
Frågade grannarna om de visste hur lång tid det tog för hyresvärden att laga tvättmaskinen. Räkna med en månad sa de... Herregud. Blir lite småsur..

 O så skulle jag fortsätta med mitt städande idag. Diskade, dammade och plockade iordning igår. Men idag skulle jag dammsugat o torkat golv o städat toan. Men idag är jag vrålförskyld!
Varför måste jag alltid bli sjuk!?

Är det fredagen den 13:de idag eller???

.

Kommentarer
Postat av: my

phalaenopsis heter den ;)

2009-03-25 @ 19:35:24
Postat av: Amelie

Alldeles riktigt Mysan.. :)

Nåt har du lärt dej i skolan.. hihi

Puss o Kram

2009-03-25 @ 20:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox