Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Lördagen

Började lördagen med att springa på loppisar. Jag hittar ju saker som alltid. Hehe
Köpte fyra nya vita köksstolar för 20:- st. Alldeles lagom! =)
Sen på nästa loppis hitta jag några fler tallrikar som jag sparar på. 6st djupa o 2st mattallrikar.
Vi tog ett varv på Varbergs Fästning o sen gick vi o lunchade på Espresso House..
Sen åkte vi hem o pysslade iordning med stolarna o så. Lampan köpte jag i fredags, oxå på loppis.

Kl 17.30 satt vi inne på Cheers & Beers inne i Varberg. Himla god mat o bra servis! Rekomenderas varmt!
Vi drack lite gott gott oxå. hihi
Kändes i kinderna. =)

Sen var det ju såklart Melodifestivalen på kvällen. Till det bjöds dip, chips o grönsaker. Mums!
Vann rätt låt?
Jag vet inte vad jag tyckte faktiskt. Gillade Tingaliin.. hihi




Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag vet vem som betalade kalaset. Han var också där.

2009-03-17 @ 18:22:03
Postat av: Anonym

Jag undrar varför kommentarerna försvinner härifrån. Är det någon idé att skriva något?

Hur som helst, så försöker jag igen.

2009-03-23 @ 07:53:59
Postat av: Pappa

Jag undrar varför kommentarerna försvinner härifrån. Är det någon idé att skriva något?

Hur som helst, så försöker jag igen.

2009-03-26 @ 16:07:32
Postat av: Amelie

Pappa.. vad jag vet är det inga kommentarer som försvinner.. jag tar inte bort några iallafall.

kramisar!

2009-03-26 @ 16:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox