Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Lördag o Jobb

Huu vaknade alldeles för sent idag. kl 10.15..
Men men, det regnar ute och inget mysigt väder alls. Men jag hade kunnat hinna med något annat roligt innan jobbet kanske. Men jag ska försöka laga lite mat o ha med mej till jobbet iallafall. O idag blir det jobb på rättspsyk.

skönt det var att komma upp imorse o så var det alldeles nystädat o nytvättat o diskat!
Härliga känsla!

Igår kväll så ringde Anna, Marcus o Teo o fråga om jag ville komma o äta pizza o se på Let´s dance, men jag hade tvättstugan o den ena tvättmaskinen hade inte startat. Jag kunde inte lämna tvättmaskinerna o åka iväg, för då hade inte min tvätt hunnit torka. Så det blev en kväll hemma, men Johannes kom o sällskapa med mej, o vi såg på Så ska det låta.. Där samla vi några vuxenpoäng. =)

Nu ska jag laga mat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox