Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Läsare

Jag har ca 15-20 läsare varje dag..
Men hur kan det då vara så få kommentarer?
Skriver jag om så tråkiga saker eller verkar jag så farlig?
Jag själv tycker inte att jag är farlig.. =)
Man får gärna lämna en kommentar anonymt, men det hade vart kul att iallafall få några kommentarer ibland.
För att få lite bekräftelse liksom. Hihi

Idag kom Ulrika förbi. Hon kom från en arbetsintervju o skulle vidare till jobbet. Duktig tös!

Har pratat en del med David Almelöv som är ute o reser. Man blir lite avis när man ser på bilder o hör hur bra det är.
Vilka upptäcker han får vara med om! O tänk allt han får se o uppleva.. Nu är han i Kambodja.
Jag har aldrig nånsin vart sugen på att resa innan, men nu... Konstigt..
Undra varför jag känner så nu?
Men sen har jag en annan del i mej som tycker att åldern är inne för att veta vad man vill, vart man ska bosätta sej o med vem..
Jag är bara lite splittrad.
Är det nån som har några bra råd??


.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Heej gumman.

Jag är en av dom skyldiga som läser men aldrig kommenterar. Och varför detta då? Ren lathet skulle jag tro, och inte för att du verkar farlig. :P ´

Hm, bra råd efterfrågade du. Jag är kanske inte rätt person för det, men jag kan ju göra ett gott försök iaf. Det jag känner rent sådär direkt är att du ska ta dagen som den kommer och inte fundera alldeles för mycket. En dag kommer drömprinsen att dyka upp, drömjobbet kommer att finnas där, och dina chanser för att göra något nytt, och spännande kommer aldrig att ta slut. Gör det bästa av dagen, så ska du se att du inte kommer att vara besviken när du tittar tillbaka på ditt liv. Och gör aldrig något du inte vill. Det är dom enda tipsen jag har. Allt kommer bli bra i slutändan ska du se. :D

Massa kramar på dig tjejen!

2009-03-19 @ 21:47:39
Postat av: Amali

Tjena tösen.. allt bra med dig? Jag tillhör tyvärr skaran som aldrig kommentera. Men jag tycker ditt köksbord vart super.

2009-03-19 @ 22:20:29
URL: http://www.amali.se
Postat av: Alexandra

följ magkänslan...

2009-03-20 @ 10:13:01
URL: http://fiestadfogdegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox