Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Bildinlägg


Jag på midsommarafton.
Hade en helt underbar dag som jag redan skrivit innan. =)



Hemma på besök i Mantorp. Hann mysa lite med familjen, men huvudmålet för besöket var att gå på Lovisa o Johans bröllop..
Helt underbart fantastiskt!

Många tårar blev det.
God mat o mysig stämning. Och äntligen fick jag träffa Johan igen. Lovisas bror alltså. =)
Allt för längesen!

Har haft en helt underbar semester/arbetslöshet oxå.
Mycket sol, nästan varje dag i nästan tre veckor!
Blivit lite strand och bad, en del alkohol, massa god mat och mysigt sällskap. ;)


Jaha, o nu har man vart tillbaka på jobbet ett tag.
Febern kommer och går. illamående och några dagar med migrän. Men men. 
Det är så livet ser ut.
Idag är jag hemma med migrän. Så då passar jag på att uppdatera här lite.
Hoppas några läsare är inne och kolla ibland.. =)
Kram kram 

Kommentarer
Postat av: Frugan!...

Saknar dig frugan... Hoppas vi kan hitta på något snart... åker iväg över helgen men Kommer ju fler dar... LER stort.... Saknar dej vännen!!

2009-07-21 @ 16:32:07
Postat av: Malin

Hello vännen!! Alllt är bra med oss å det verkar så med dig oxå.. Vi ses snart.. Puss i ljumsken..hehehe

2009-07-21 @ 21:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox