Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Storstädning O Tvättning

Äntligen kom städrycket! O inte så lite heller.. Har verkligen skurat o fejjat precis överallt. Plockat iordning o fått det kanonfint! Syns kanske inte så mycket skillnad, men det känns..
Diskat har jag oxå gjort faktiskt. Faan vad gött. Inte för att det var så mycket men ändå..
O förra veckan fick jag en diskmaskin, men den gav jag bort.. =)
Jag som bara ÄLSKAR att diska.. Not!
Startade två tvättmaskiner kl 11.00 oxå. Äntligen fanns det en ledig tid för mej.. Så nu ska jag få lite rena kläder. Ska nog ställa mej o stryka lite sen. Luktar så gott då..
Ska även bädda rent o så sen med när lakanen är torra. Mysigt!

Nu är det helg!

Varför är det så roligt att förändra i sitt hem så ofta.. Jag tröttnar nog aldrig på att göra om. Det behöver inte kosta, utan man tar vad man har och byter plats eller gör om på andra vis. Göra ombonat med kuddar o filtar. 
O på tal om kuddar så messade syster mej en bild på en hur fin kudde som helst innan. Finns på Indiska. Jag skickade med en beställning. Tror jag.. =)

En Blick, En Dans, En Kyss....



Läste som sagt va Hemmets Journal igår o fick en massa bra städtips som jag ska ta åt mej o lära mej att använda.
Tänkte ge er läsare lite av dom oxå. För er som gillar att städa.. hehe

TIPS 1:
Ugnsrengöring:
2 delar grönsåpa
1 del vatten
Blandas i en sprayflaska.
Spraya på insidan av ugnen.
Sätt ugnen på 100-150 grader i 15 min.
Torka av.


Mer tips en annan gång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox