Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Skvaller

Undra om jag vet mest om kändisvärlden nu för tiden? Min stackars hjärna är fullproppad av olika saker från Damernas, Bild, Hemmets journal, Vecko Revyn, Amelia o alla andra sånna tidningar. O vad beror det på då? Att sitta extra-vak på avdelningen o se till att personen/personerna inte gör nåt de inte ska göra. O oftast så sitter den man vakar i soffan o ser på tv eller så ligger den i sängen o sover sött på sina lugnande mediciner.. O vad gör man då? Man läser gamla trasiga tidningar som ligger i ett hörn o skräpar...
Men undra om jag är så uppdaterad egentligen? En tidnining var från 2oo5, ganska ny ändå..  *ironi*


Äntligen är allt Fack-strul färdigt. Sista pappret lämnades in idag. Så nu är jag inte med i HRF längre utan i Kommunal. Facket är ju bra att vara med i sägs det. Så det har jag vart sen 2006-10-01. Har jag fått nåt ut av det? Ja jag har ju faktiskt behövt stämpla ibland. Så det är ju bra... eller ja, att behöva stämpla är väl inte så bra. Men att den möjligheten finns när jobben tryter är ju kanon. Lite pengar iallafall.


Lönesamtal på jobbet har börjat nu med. Men men.. jag kan nog inte påverka min lön efter bara en månads anställning. Så jag räknar med att forsätta få 13 5oo i lön på en 75% tjänst. Duger kanske. Vad vet jag?
Jag klarar mej iallafall. Det går runt. Det är ju bara jag o Tösen.. <3


Undra om jag ska slänga ut mina julblommor nu. Börjar tröttna på dom o så är de vissna. =)
Så jag får nog ta tag i det nu. Men man behöver väl inte spara amaryllislökarna till nästa år??
Jag är inget bra på sånt kan jag villigt erkänna..


Sorry om det blir långt o läsa för er som läser, men är det tråkigt så slipp läsa då.
Jag skriver av mej det jag inte vill ha kvar i hjärnan.. =) Så sluta läsa när du själv behagar..


Kommentarer
Postat av: Alexandra

kul att följa dig =)

2009-01-29 @ 15:58:45
URL: http://fiestadfogdegard.blogg.se/
Postat av: Pauline

Jag läser gärna!

2009-01-29 @ 19:02:14
Postat av: Amelie

Alle: Kul att du hitta hit. Gillar ju din blogg så jag hoppas du kommer gilla min. hihi



Syster: Du är la för go! =)

2009-01-29 @ 20:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox