Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Jaha..

Då får jag väl börja om då.
Detta är tänkt att vara min dagbok även om det nu kanske inte kommer att skrivas varje dag.
Men det är bara för att få skriva av mej o allt jag skriver är mina tankar o funderingar. Ingen annans.
Ibland är det bara skönt att bli av med allt man funderar på, o det är mycket ibland!

Idag vill jag börja mitt nya liv med lite mer sund o nyttig kost. Att äta godis nästan varje dag hör inte dit!
Även om jag skulle kunan döda för godis. Men nu när jag gått ut med detta här så kommer det bli svårare att fuska.
Det är ett steg irätt riktigt iallafall.. Idag har jag t.o.m lagat nyttig mat..

Sen är det mycket mer som borde ändras i livet.
Det är många tankar om både ditt o datt, som framtid, jobb, ekonomi, kärlek, vart man ska bosätta sig i sverige, hus, barn? Ja som sagt så är det många funderingar.
Kan man reda ut allt genom att skriva ner drömmar o mål på papper o följa dom. Eller krävs det mer än så?
Om man är osäker på sina drömmar o mål med livet då?
Vad gör att jag är kvar i Halland o inte tillbaka i Östergötand??

Jaja nu ska jag lägga den nyttiga maten bestående av lax, purjolök, äpple o dijonsenapssås med pressad potatis i matlådor.

Kommentarer
Postat av: Pauline

Kul att få följa dig och dina tankar och funderingar kring livet!

Lycka till med godisätandet, eller det ska jag säga det obefintliga godisätandet! :)

Ska testa den där laxen någon dag jag med, låter väldigt smaskigt!

Kram söstra mi

2009-01-27 @ 18:18:40
Postat av: Anonym

Jag tycker det låter sunt. Ät en frukt istället för godis. Ananas är billigt nu har jag märkt. Jag tror på dig och hoppas att få återse dig hemma i Östergötland i framtiden! Kram

2009-01-27 @ 18:50:18
Postat av: my

jag tycker du ska flytta hem!

2009-01-27 @ 20:16:21
URL: http://bullemulle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att få läsa om dej. Likt många andra skulle jag också tycka det skulle vara kul om du flyttade upp igen. Kram!!

2009-01-27 @ 20:51:51
Postat av: Anonym

Sorry dumma dator men namnet försvann innan jag hann göra nåt. Kram Schan1

2009-01-27 @ 20:54:21
Postat av: Amelie

Oj oj oj.. så många som redan läst o kommenterar! vad glad jag blir..

hoppas ni kommer fortsätta följa mina tankar o funderingar..

My o Jea: Ibland längtar jag jättemycket hem!

Bror: Idag har det gått åt hur mycket frukt som helst.. hehe..

Syster: tänkte att ni kunde följa mej här så som jag kommer följa er blogg.. =)

2009-01-27 @ 23:13:56
Postat av: Pauline

Ja vad kul, vi följer varandras bloggar!

Vilket liv vi lever idag, läser andras bloggar för att veta vad de gör och tänker! :) hihi, jag kommer följa din blogg med glädje, även om jag kanske slår en pling också emellanåt ;)

Puss söstra mi, saknar dig!

2009-01-28 @ 15:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox