Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Vilken Dag!

Kunde ju inte komma in på min internetbank igår o idag. Kunde inte betala räkningarna. Så jag åkte till banken vid kvart i elva i dag. Tänkte att det gick ju snabbt att få mina räkningar betalda. Trodde jag ja..
Jag fick sätta mej inne hos en bankman o han hjälpte mej. Men så såg han att jag tillhörde Falkenbergs bank o ville föra över mej till Tvååkers bank. Jaja tänkte jag. Varsågod, men det gick ju inte snabbt o kl 12 skulle jag träffa Linda i Varberg för o äta lunch.
Bankmannen ville även diskutera mina sparmöjligheter och pensionsspar. Jag kan ingenting om sånt. Men jag hade ju inte tid idag så vi bokade in en annan dag.

Kl 12.05 lämnade jag Tvååker och drog till Vbg, mötte upp Linda och vi satte oss o åt. Jag åt tacotallrik o hon vegetarisk lasagne. Nyttiga jag.. =)
Där satt vi o tjöta skit ett tag o sen gick vi ut på stan. I jakten på solfaktor 4. Men det finns tydligen inte längre så Linda får hålla sej till solfaktor 6. Stackare! ;)
O eftersom hon är en kändis så blev vi stoppade av en fotograf från Hallands Nyheter. Nej, jag skoja bara!
Visst är hon lite känd, men vi blev stoppade för han ville fråga Dagens Fråga. Visst visst.. så nu blir vi med i tidningen oxå.

Vi shoppade lite härliga saker!
Jag hittade ett jättevackert armband, örhänge och en ny plånbok.
Bild på armbandet kommer nog sen..

Vädret har vart lite grått o dimmigt idag, men helt plötsligt så sken solen o det var klarblå himmel. Härligt!

Nu är det fredag kväll, o jag ska nog hitta på nåt o göra..

Krams alla!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Vad bra, prioritera skitprat och shopping framför diskussion om sparmöjligheter och pensionsspar!

Jaja, det bådar ju gott för framtiden! ;)

Sötaste syster!

2009-02-27 @ 21:53:34
Postat av: Amelie

Hehe.. visst prioriterar jag bra?

nu blev du väl en stolt storasyster? ;)

2009-02-28 @ 11:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox