Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Skäms

Ja det gör jag faktiskt..
Varför har jag så svårt för att vara social och trevlig..
Jag skäms över mitt beteende. Jag förstör nog mer än vad jag är trevlig att umgås med.
Jag ser på dej att jag sårar dej. Men jag kan inte hjälpa det..
Jag är ingen kontaktsökande person. O det är inte denna tjejen heller. Inte emot mej iallafall. O det gör det så förbaskat svårt!
Du säger att hon är hur go som helst. O det är hon säkert.. Men mellan mej o henne funkar det nog inte. Det har känts konstigt varje gång vi träffats. Jag vet inte varför. Jag kan inte sätta fingret på det.
Men jag skäms..
Jag vill ju vara snäll o trevlig o pratsam o allt annat som förväntas av en social person.
Men det är som om nåt bara tar stopp. Nåt inom mej får mej att bara stänga av. Men alla känslor stängs inte av. Jag mår dåligt av att det blir såhär, men ändå kan jag inte stoppa det..
O nu sitter jag här med en klumps i magen o har svårt för att säga det där lilla ordet: Förlåt...

----------------------------------------------------------------------------------------------------

***Bra ord från min Kära Syster:***

Tråkigt när det inte funkar när man blir ihopparad men nån sådär, men ibland finns det just ingen personkemi.


Det är så tråkigt när man känner sig så asocial ibland, man vill så gärna prata och umgås men säger man nått så blir det bara fel.


Antingen så hör man själv hur tråkig man låter eller så tolkar den andra personen det jag säger fel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox