Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Så då..

Ja vad har egentligen hänt sen sist?
Jo mitt internet har pajjat, o jag kände mej handikappad av att inte kunna läsa bloggar, gå in på facebook, betala räkningar, prata med folk på msn o sånt man gör på internet liksom.
Sen slog influensan till. 39 graders feber o typ död, sen på det kom maginfluensan! Vad har man att ge efter en veckans influensa med väldigt lite mat?? Typ inget, men lik förbannat så ville magen må dåligt.
Så sängen o soffan fick stå ut med mej i 1½ vecka..
O så missa jag ju jobbet. =( Så det blir ingen fet lön denna månaden kan jag säg..

Sen åkte jag hem till Östergötland, Spångsholm, Mantorp o Linköping.
Man vill ju vara Moster ibland oxå ju. O det fick jag vara i hela 6 dar! Mysigt mysigt...
Vi hade en kanonmysig vecka med: Rännande på stan, Mat, Ikea, Fika, Mamma Ragnhild, Kladdkaka hos Moster Gunlög o kusinerna My o André, Bad på Lundbybadet, Massa gos o lek hemma på golvet o sist men INTE minst så har vi varit på bröllop. Pappa o hans Christina har gift sej..

Ja det är nog vad som hänt..
Så här kommer lite bilder från bröllopet..


Fotograf: Amelie

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hon ska få i början av april =) leverans i slutet av maj...

gifte de sig i Ö Tollstad kyrka? Hörde klockorna i lördags o de är inte så vanligt i feb.

kram

2009-02-24 @ 10:25:22
URL: http://fiestadfogdegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox