Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Trevliga Tvättstuga

Idag har jag tvättstugan, första gången på riktigt länge. Var verkligen i behov av att tvätta nu, men det är så tråkigt o tvätta i vår tvättstuga. Skitigt o aldrig nån som gör rent efter sej.
Idag låg det kvar tvätt i torktumlaren o i lådorna man häller i tvättmedel o skäöljmedel såg det ut som faan. ÄCKLIGT!!
Så jag fick börja med o göra rent för att kunna tvätta.. är det så det ska vara??
Tycker inte jag..

Annars så händer inte så mycket idag, tror jag. Inget planerat iallafall.. gott det oxå..
Håller på o tvätta o tagit mej en långdusch..
Katterna o jag tog en skön sovmorgon oxå. Tösen låg under täcket som ett plåster på mej o bara kurrade. Mysigt..

Igår jobbade jag kvällen o sen körde jag fort hem till Marie för o hinna se Idol! O så spännande det var. Men hur grym var inte Erik igår då? Ojojoj säger jag bara..
Men jag har ju en liten kärlek till Calle.. Han är charmig o så mycket han har utvecklats.. Heja båda två!! =)

Sen såg vi på "Flickan som lekte med elden".. Oj vad den var bra! Nu vill jag se "Luftslottet som sprängdes". Har ju läst böckerna men filmerna är ju så bra!

Ha en bra lördag sötisar...
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox