Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Lediga Måndagen

Vakna kl 7.30 o var så jäkla trött..
Kändes som om jag inte hade sovit. Usch det är så jobbigt. Men jag pallra mej upp och följde med Karro o lämna Iza på dagis. Sen tog vi en liten promenag. Mysigt o helt underbart skönt ute i morse. Sen satt vi ute och drack te. Som vanligt alltså. Hihi..
Sen kom Jerry ut o de bestämde att det skulle bli chinamat till lunch idag. Mm gott gott.. Så vi åkte in till Varberg o käka chinamat. Sen tittade vi runt lite på RUSTA o hittade en rosa vaxduk med vita prickar på. Satte fast den på utemöblerna. Sött! kommer bild!

Sen bestämde vi att vi ska grilla ikväll. Men när vet jag inte. O jag ska iväg o sätta på sommardäcken snart. härligt...

Nu har jag vart o hämtat mina toffsar L.Home som jag skrev om häromdagen. Kolla på hemsidan http://www.lhome.se/
Har satt dit toffsarna provosoriskt sålänge. Ska komma på nåt sätt att fästa dit dom ordentligt på.
Hon hade slagit in sakerna så sött. I gamla notpapper o gjort dom som strutar..
Sen köpte jag åtta små glasprydnader att hänga i min jättestora svarta ljusstake.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox