Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Jag Lovar

Jag ska uppdatera min blogg. Har vart lite mycket annat nu bara.
o så är jag så fruktansvärt dålig på att ta foto just nu oxå.

Fick ett mess från L.Home precis nu, de meddelade att mina varor hade kommit. Har beställt 5 "toffsar" av dom. Ni ska få se bild på vad det är när jag har vart o hämtat dom. Lovar..
Kanske åker o hämtar dom nu faktiskt..  =)

Men nu blir det att dricka te i solen först..
.

UPPDATERING
Härliga, goa dag!!
Kom hem från jobbet, glad och på bra humör. Har haft en bra dag på jobbet.. Me like!
O när jag kommer hem så bara byter jag om o går ut. Där sitter mina grannar o har det gott i solen. Tyvärr är det inte lika Härligt ute idag som det varit innan. Men har man sagt att man ska vara ute så ska man vara ute. =)
Det blev att hoppa studsmatta med Iza, äta glass o dricka te... o självklart en massa småprat.. Mys mys...
Massa skratt oxå för den delen.. hihi
Nu känns det att våren närmar sej på riktigt..
Bjuder på en bild från förra våren då jag bodde i mitt lilla hus i Sjönevad. Bilden tagen den 27/3-o8


Senare gick jag o Karro o åt pizza/kebabsallad på Steakhouse i Tvååker.. riktigt gott..
Tog vägen om Statoil o köpte en korsordstidning. Så kvällen är ju räddad nu. hehe

Nu sitter jag här i soffan o kollar på Talang2oo9, Se om det är bra eller inte. 

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox