Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Inte Ett Moln

Oj vilken underbar förmiddag jag haft.
Gick ut runt kl 09.00 o gjorde iordning lite på min balkong. Blev bra!
Häromdagen planterade jag ju lite blommor. O imorse var det någon kisse som vart i mina blommlådor o rotat. Är det nån som gött mina blommor kanske? =)

Sen gick jag in o gjorde frukost, tog med mej den ner till bänken o la mej. Fårskinnet, kuddar o boken var med oxå.
hur gott i solen som helst idag.
där har jag legat eller suttit o umgåtts med grannarna ända till nu. Härligt!
jag blir glad...

Kommentarer
Postat av: Amali

Fint balkong du har! Söt kisse, han/hon kanske ville hjälpa dig med blomsterodlingen? ;)

2009-04-05 @ 12:45:48
URL: http://www.amali.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox