Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Inget Nytt

Nepp inget nytt eller roligt har hänt sen jag skrev sist.
Har jobbat, men nu är jag ledig till måndag kväll.
Jobbar måndag kväll sen är jag låååångledig igen. Inte meningen men det blev så. Kanske måste jobba lite ändå, det är dåligt om folk på jobbet just nu, o påsken är hård för de som mår dåligt.

Idag har vart en slö dag på jobbet. Men åt pizza med chefen idag. Gott gott.. Tack för samtalet!

Idag har påskmessen börjat strömma in. Lite roligt med roliga sms faktiskt. =)

Så vad ska jag hitta på idag då? hmm..
Måste ta o städa lite. Diska, dammsuga o lite så. Ingen storstädning, men så att det blir fint till helgen iallafall.
Har även två tvättställningar med tvätt i mitt lilla vardagsrum oxå. suck..

Ska ta tag i det nu.
Lovar att updatera med lite roliga bilder i helgen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox